Reus van Schimmert

De oude watertoren wordt omgebouwd tot belevingscentrum, kennisinstituut én marktplaats voor streekproducten met als doel meer bewustzijn te creëren over eten en drinken. In de toren komt een streekproductenwinkel, streekgebonden horeca, 4D smaaktheater, uitkijkpunt én een microbrouwerij.

Bij deze nieuwe plannen hoort ook een eigen merk. Met een knipoog naar SCHimmert is de nieuwe naam dan ook De Reusch geworden. Om deze nieuwe naam te introduceren maakte wij onderstaande logo reveal. Het logo bestaat uit 46 laagjes en die staan voor het aantal kilometers zover je kunt kijken. De laagjes vind je ook terug in de natuur, in gewassen en in aardlagen.

Opdrachtgever: MANA

Fotografie & video: Hikkup

Webshop

In de toren valt veel te beleven, maar ook thuis kun je lekker genieten van lokale producten die je kunt bestellen in de webshop. Tijdens de launch op 25 september plaatste de Burgemeester van Beekdaelen de eerste bestelling, waarna deze video werd afgespeeld. Aan het einde kwam de meneer die te zien is in de video ook binnenlopen met het pakketje.

0:00
0:00